حساب کاربری
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید.
سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
خیر، شما برای ثبت سفارش در سایت زیچ مارکت حتما باید دارای حساب کاربری باشید . برای این کار بر روی قسمت ثبت نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید.
فروشگاه اینترنتی زیچ مارکت با ارسال پیامک، مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهد داد. ضمنا در پروفایل کاربری قسمت “سفارش ها” میتوانید وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایید.
بله، هر زمان تمایل داشتید در قسمت پروفایل کاربری، قسمت “آدرس” میتوانید آدرس صورتحساب و یا آدرس ارسال سفارش را ویرایش نمایید.
ثبت و پیگیری سفارش
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.
علاوه بر سابقه و تجربه کاری بالای وب سایت زیچ مارکت، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت فروشگاه زیچ مارکت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین فروشگاه زیچ مارکت با بیش از 8 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد فروشگاه زیچ مارکت استفاده کنید.
بله، شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
بله، زیچ مارکت دو امکان شگفت انگیز را برای مشتریان خود فراهم نمودن است، 1- امکان “پیش خرید” یا “پیش سفارش” که برای بعضی از محصولات که موجودی آنها به اتمام رسیده است فراهم شده است. 2- امکان شگفت انگیز “خبرم کن” در صورت موجود شدن محصول هم از طریق پیامک و هم ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
بله، تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید یا شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سفارش، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
پرداخت و ارسال سفارشات
تمامی مشتریان فروشگاه زیچ مارکت، میتوانند با استفاده از درگاه اینترنتی و با استفاده از تمامی کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب، مبلغ سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. همچنین، برای تمامی مشتریان، امکان واریز وجه به حساب بانکی و یا واریز از طریق کارت به کارت، با استفاده از شماره حسابهای اعلام شده، فراهم میباشد.
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
از آنجا که فروشگاه زیچ مارکت، یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل فروشگاه امکانپذیر نیست.
خیر، عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات درج شده در وب سایت است.
توجه داشته باشید پس از دریافت کالا تنها 24 ساعت مهلت اعلام مشکل وجود دارد و مشتری میبایست بلافاصله بعد از تحویل سفارش خود مشکلات را از طریق شماره های تماس با فروشگاه در میان بگذارد.
بعد از 24 ساعت فروشگاه هیچ دلیلی را موجه نمیداند.
در صورتی که در زمان 24 ساعت با فروشگاه تماس گرفته شود و مشکل مطرح شده قابل قبول برای بازگشت و تعویض کالا باشد میباست کالای خریداری شده ظرف مدت نهایت 7 روز به فروشگاه بازگردانده شود
لطفا توجه داشته باشید هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری میباشد.
بازگشت کالا
به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان زیچ مارکت تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.
خانومی با افتخار اصالت کالاها را تضمین میکند و با اطمینان کامل میتوانید خرید خود را انجام دهید. با توجه به شرایط کشور و عدم حضور نمایندگی اصلی برندهای خارجی، گاهی ممکن است که تامینکنندههای محصولات آرایشی و بهداشتی، کالاهای غیراصل را در اختیار زیچ مارکت قرار دهند و کارشناسان ما متوجه غیراصل بودن آنها نشود. در صورتیکه شما از زیچ مارکت کالایی را خریداری کردید و غیر اصل بود، امکان پیگیری و مرجوعی آن، با ارائه مستندات در مورد اصل نبودن کالا، تا 90 روز بعد از تاریخ تحویل سفارش وجود دارد.
جهت بازگرداندن کالا و استفاده از خدمات پس از فروش زیچ مارکت ، لطفا شماره های زیر تماس بگیرید: 09121725007 – 09019835005
برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان زیچ مارکت هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا تلگرام برای بخش امور مشتریان زیچ مارکت فرستاده شود. در بازگشت کالا از تهران، لازم است زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا با امور مشتریان زیچ مارکت هماهنگ شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید زیچ مارکت در تهران و یا پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.